hilf mir fliegen

"Ta mig tillbaka, ta mig hem
Jag klarar mig inte ensam här ute

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller mig kvar
Jag byter dem inatt
Mot allt vad jag har

Jag hittar inte längre mig själv här
Känner inte längre igen mig själv
Kom och ta mig härifrån
Jag ger vad som helst
Jag längtar härifrån
Vill tillbaka
Kommer bara längre bort
För varje ögonblick

Kom och hjälp mig flyga
Låna mig dina vingar
Jag byter dem mot världen
Mot allt som håller mig kvar
Jag byter dem inatt
Mot allt vad jag har"


Tokio Hotel - Hilf mir fliegen.


Kommentarer
Postat av: lillmonkey

låten <3

2008-08-28 @ 23:00:52
Postat av: itchibitchi :)

snygg blogg :)

besök gärna min med !

2008-08-31 @ 23:50:27
URL: http://itchibitchi.blogg.se/
Postat av: Soma

världens finaste låt :)

2008-11-09 @ 19:49:17
URL: http://somapirot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0