if i could turn back the time

Usch, vad jag har ångest. Imorgon är det dags.
Imorgon börjar jag gymnasiet för första gången i mitt liv.
Den här sommaren har gått hur fort som helst,
och det känns konstigt att det redan är skola igen.
Just nu är jag bara sjukt nervös. Allting är så nytt.
Undrar hur min klass kommer vara?
Undrar hur skolan är?
Undrar hur lektionerna kommer gå till?
Det finns så mycket frågor. Frågor som förmodligen
kommer vara besvarade vid den här tiden imorgon.
Jag får vänta och se, och hålla tummarna för att
allting blir så bra som jag vill att det ska bli.
Idag ska jag åka in till stan och shoppa
upp mina pengar. Tröstshopping funkar alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0