ta mig tillbaka

Nej, nu tänker jag inte skjuta detta framför mig längre. Som ni antagligen förstår är jag hemma från Stockholm. Jag åkte därifrån i lördags och det var hemskt. Veckan jag var där var den bästa på hela sommaren, och det känns som att lämna sitt hem eller liknande bakom sig, när man åker därifrån. Usch. Jag och My hade det lika bra som vi brukar ha, och vi spenderade de flesta dagarna på stan. Vi träffade massa folk, och jag fick äntligen träffa Michelle och Zara. (<3) Och Aleks och alla andra såklart. Jag tänkte, även fast ni kanske inte bryr er, berätta vad vi gjorde varje dag. Så, enjoy.

Måndagen
: Jag kom dit. Vi gick förbi plattan och träffade lite folk innan vi gick hem till My. På kvällen tittade vi på film och sådär.
Tisdagen: Träffade Michelle och Aleks. Trevligt värre. Vi var på Ung08 med Talle och andra, och lite sånt där.
Onsdagen: Var på Ung08 idag igen och träffade ännu mer folk. Talle och alla, Ida och Jonas och fler. Jag var med Michelle i stort sett hela dagen. Vi diggade till Nordman och var allmänt coola, ehe.
Torsdagen: Var lite på plattan och ung08 och träffade folk. Gick hem ganska tidigt. På kvällen skulle vi tillbaka till ung08 och kolla på SMK med Ida och Jonas, men pga vissa saker stannade vi hemma istället. Hyrde "Säg att du älskar mig" och pratade i telefon hela kvällen istället.
Fredagen: Var på plattan och träffade folk igen. Träffade även Zara och Emelie. På kvällen åkte vi med My's pappa till någon resturang utan för stan, där vi åt och tittade på ett band som spelade.
Lördagen: Jag skulle åka hem, men först följde jag med My och hennes pappa när dom shoppade grejer till My's klassresa. Sedan åkte vi till T-centralen och åt på donken, innan jag var tvungen att säga hejdå och åka. Michelle kom även dit och sa hejdå.

Sådär ja. Där har ni vad vi gjorde i stora drag. Självklart orkar jag inte berätta alla detaljer och liknande, det finns för mycket att berätta. Jag och My är bäst tillsammans, så är det. Lägger in lite bilder och videor när jag lagt in dom på datorn. Så länge får ni nöja er med dom här snuttarna.

Ni vill vara oss.




Kommentarer
Postat av: Michelle

jag saknar dig ._.

kom tillbaka snart tack? <3

2008-08-21 @ 06:44:11
URL: http://miffi.blogg.se/
Postat av: My

euh jjag saknar dig!!!!!!!! <333333333 ily

2008-09-01 @ 19:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0