i want the summer to know that i'm alive

Såg att jag hade haft väldigt många läsare under dagen, och jag ber om ursäkt över att det har har blivit ett litet uppehåll här nu på ett par dagar. Men jag har helt enkelt inte haft orken att skriva någonting. Dessutom har det inte funnits tillräckligt med fantasi i min hjärna för att komma med någonting vettigt. Men i vilket fall som helst. Just nu sitter jag och har så sjukt ont i halsen att jag tror att jag avlider när som helst. Jag kan knappt andas utan att det känns som att hela halsen faller isär, och det blir inte direkt bättre av att jag avskyr halstabletter. Usch. Får hoppas att det blir bättre snart. Jag lyckas alltid bli sjuk i olämpliga tillfällen. Menmen.

I tisdags var det den första juli. Dagen då många, vad jag förstått, satt hemma och deppade över att det var ett år sedan Pier Pressure. Jag är besviken på mig själv. Besviken över att jag inte gick på det, då jag verkligen hade chansen. Jag hade pengar och jag bor i Göteborg. Dessutom spelade några av mina favoritband. Jag förstår inte hur jag tänkte. Och nej, usch! Jag är verkligen besviken på mig själv över att jag inte gick dit. Men men, det är ingen idé att deppa över sur mjölk, eller vad man brukar säga? Haha. Igår träffade jag även Louise för första gången sedan skolavslutningen. Hon har inte varit hemma, så det var jättekul att ses igen. Har saknat henne jättemycket. Vi gjorde lite allt möjligt, och efter att vi hade gått till statoil och köpt chips med dipp och cola på kvällen så sov hon över hos mig. Mys! Vi hoppade på grannarnas studsmatta mitt i natten, like old times. Och sedan somnade Lollo, trots att hon lovade mig att inte göra det. Idag gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan för att shoppa. Åtminstonde var det vad jag skulle göra, eftersom jag tydligen hade rätt mycket pengar på mitt konto. Dock blev det inte så mycket shopping, då jag knappt hittade någonting jag ville ha, trots att det var sjukt mycket rea. Men jag köpte ett par jeans iallafall, och det var behövligt. Ska nog åka in till stan imorgon igen en snabbis och köpa det jag inte hann med/glömde idag. Jag åker nämligen till landet tidigt på lördag förmiddag. Ska stanna där i ungefär tre veckor, är det bestämt. Men jag ska vara hemma under Gothia. Inte en chans att jag missar det ännu ett år. Sedan blir det väl till att träffa släkten, gå på dop och framförallt bada, bada sjukt mycket, under tiden på landet. Trots att jag tjatar hela tiden när jag är där om hur oerhört tråkigt det är, så kan jag erkänna att jag faktiskt saknar det. Ingen riktig sommar utan landet. Får hoppas på att Lollo kommer upp någonting i sommar också. Puss isåfall.


Kommentarer
Postat av: lovan

ohja, klart jag måste åka upp till landet i sommar.

du skrev inget om tribe btw <//3 :< är mkt besviken på dig charran.

2008-07-04 @ 17:35:23
Postat av: Lollo

ta med mig till landet! total älskar det :(

och jag vill hem till dig för du bor i göteborg(och såklart för att träffa dig såklart haha!) men puss, vi kan bo på gatan under gothia HAHAH >8D

<3

2008-07-04 @ 23:14:15
URL: http://dondores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0