tomorrow's not in sight

Ni anar inte hur sjukt trött jag är. Jag tror jag kommer somna vilken sekund som helst, men tänkte att jag kunde skriva ett inlägg innan, trots att jag inte har någonting intressant att komma med. Det känns som att det enda jag har gjort de senaste dagarna är att åka buss och tåg. Hm. I vilket fall som helst åkte jag och Christopher hem till Marcus igår. Vi åt pizza och tittade på teve, sedan sov vi där. Jag sov på hans bäddsoffa, vilket inte var ett dugg behagligt. Jag sov knappt någonting under natten. Men mysigt hade vi iallafall. Idag när jag och Christopher vaknade upp var Marcus och jobbade, och vi  tog bussen och tåget hem, för att sedan nästan direkt ta tåget och bussen till Färgen, för att bada. Jag älskar att bada där, och vattnet är så sjukt varmt. Det är mycket varmare i vattnet än i luften och det svalkar inte det minsta. Men skönt är det allt. Egentligen skulle jag varit med Emelie idag, men det blev en del missförstånd, så vi får ta det någon annan dag istället. Imorgon ska jag till pappa för första gången sedan inflyttningen. Ska bli kul att se huset och sådär. Senast jag var där var det ju inte ens halvklart.

Jag langar gammal bild på mig och My, enbart för att jag saknar henne hur mycket som helst.
Vi har inte träffats sen i april. Men imorgon är det augusti, och den 11:e åker jag. BÄST.




Kommentarer
Postat av: HEMLIS HIHIHIHIHIHI =))==))=)=)=)

saknarej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2008-08-02 @ 21:36:15
URL: http://myandcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0