don't tell me if i'm dying

Kanske är på tiden att jag skriver ett inlägg, men just nu är jag så oerhört arg, sur och besviken att jag är rädd att hela detta inlägget kommer bli något klago-liknande emoshit, men låt gå. Jag tänkte bara börja med att påpeka en grej. Det är folk som har kommenterat min blogg med andra namn än sitt eget, av någon anledning. Jag kan se IP-numret på kommentarerna, så det är ingen idé att ni skriver något annat namn. Jag ser ändå vem det är som har kommenterat.




Just nu är jag så oerhört trött på allting som har med människor att göra. Finns det ingen nu för tiden som är äkta? Någon man kan anförtro sig åt och lita på, till hundra procent. Jag har trott att jag har funnit den här personen, ett antal gånger tidigare. Men det slutar alltid på samma sätt. Jag borde kanske  sluta lita på folk helt istället. Det kanske vore bäst.

Idag är det lördag, vilket inte spelar så stor roll egentligen, i och med att det är sommarlov. Jag har ingen sommarlovskänsla överhuvudtaget. Det är typiskt, innan lovet började var det fantastiskt väder och temperaturen låg runt 30 grader hela tiden. Självklart ska det försvinna när alla blir lediga. Nu ser man bara regn och blåst om man tittar ut genom fönstret. Lite småsurt, men vad finns det att göra åt saken? Mitt lov fick sig en bra start i onsdags iallafall. Jag träffade Angelica, för första gången. Vi spenderade hela dagen i stan och det var jättekul att äntligen träffas efter att ha pratat så länge på msn. Vi fikade, gick runt i stan, pratade en massa och gick på bio - The Mist. Filmen var, konstig, och vi blev lite småirriterade på att karaktärerna i filmen inte gjorde som vi tyckte att dom borde. Till filmen köpte vi den största popcorn menyn dom hade. Men det är mysigt att vara tjock ibland, trots att vi inte ens åt upp hälften. Jag har inga speciella planer för kvällen ännu. Ska strax äta middag och titta på fotbolls matchen med mamma och Roger. Jag brukar inte tycka om fotboll i vanliga fall, men jag fastnade för den förra matchen mellan Sverige och Grekland. Så varför inte fortsätta titta på resten? Det är faktiskt ganska spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0