is anybody listening?

Jag har tänkt på en sak. Jag lyckas inte riktigt få den här bloggen så personlig som jag vill, och det gör mig inte motiverad att skriva i den. Jag vill inte skriva enbart inlägg där jag berättar vad jag gjort under dagarna, vilket det för det mesta blir att jag gör ändå. Det är så originellt och ytligt. Jag vill föra fram åsikter, och framförallt skriva om mina egna känslor. Jag vill att man riktigt ska känna och se att det är mig bloggen tillhör. Dock verkar det inte som att jag lyckas så bra. Om ni skulle läsa min dagbok exempelvis, som jag för det mesta skriver i dagligen, skulle ni definitivt få se en helt annan sida av mig, än den person jag är utåt, men kanske är det bäst att jag låter det stanna där. Det kanske är tråkiga dagsredovisningar folk tycker är intressant att läsa om? Kanske skulle jag tappa alla mina läsare om jag började skriva om mina känslor och tankar. Vem vet? Jag vet, jag borde inte bry mig egentligen! Det är min blogg = mitt beslut. Jag vet bara inte hur jag ska göra för att få bloggen så personlig som jag vill ha den. Jag är kluven, och hur mycket jag än försöker känns det som att det bara blir ointressant ändå. Jag vågar inte riktigt skriva det jag vill, när jag vet att det når ut till folk, tror jag!

Min fråga till er:
vad tycker ni är mest intressant att läsa om i en blogg?
 ALLA som läser nu svarar, tack!

Kommentarer
Postat av: lillmonkey

i like it! fortsätt som innan..

tänk inte så mkt på vad du skriver, skriv bara? ;)

2008-06-16 @ 23:03:58
Postat av: zara

typ åsiker om saker och ting, typ aktuella saker.

egentligen det är inte så intressant vad folk har gjort under dagen o.o

2008-06-19 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0