living in a dream of you and me

Jag har inte skrivit på ett tag. Dels för att min blogg har flyttats och det tog ett bra tag innan jag fick det där mailet, och dels för att jag inte har haft orken eller lusten att skriva. Men nu är jag här igen, och jag lovar att jag ska börja uppdatera oftare. Har nämligen sett hur många besökare jag har haft nu under tiden jag inte skrivit någonting, och det är kul att se att folk trots allt läser min blogg. Som sagt, jag ska bättra mig angående skrivandet.

Idag är det söndag, vilket betyder att det är skola imorgon. Min allra sista dag på Alléskolan, om man inte räknar med skolavslutningen som är på tisdag. I och för sig ska vi inte vara i skolan imorgon. Vi har slutskubb, som vi onödigt har varje år dagen innan skolavslutningen. Vi går ett varv runt sjön här i Floda, och gör såkallade "uppgifter" på vägen. Det hela avslutas med korv och saft på skolgården. Vad det ska vara nödvändigt för förstår jag inte. Jag kan verkligen inte tro att det finns någon som tycker det är roligt. Men tydligen är det nödvändigt att plåga oss på detta vis. Haha! Jag funderar på att inte gå med faktiskt. Men ändå känns det lite .. det är ju trots allt sista gången för alltid för mig. Och sista dagen jag har på Alléskolan överhuvudtaget. Men jag får se hur jag gör imorgon. Idag vaknade jag upp, som vanligt, av att det var så sjukt varmt i mitt rum. Solen ligger på exakt mot mitt fönster här hos pappa på morgonen, och det är omöjligt att vistas här inne då. Jag gjorde mig snabbt i ordning och åkte med Christopher till stan, eftersom jag hade lovat honom det. Han köpte avslutningskläder och så åt vi på donken innan vi tog tåget hem igen. Lite småtrevligt faktiskt. Louise sov hos mig inatt också och vi hade trevligt under dagen och kvällen igår.

Just det, jag har en fråga till er. På tisdag är det som sagt min skolavslutning, och jag har lite beslutsångest när det gäller vilken klänning jag ska ha på mig. Jag har redan köpt en vit klännig som jag hade tänkt ha.  Det andra alternativet jag har, är att jag skyndar mig in till stan imorgon och köper en annan klänningen som jag har provat. Jag tycker om den jättemycket, men frågan är vilken som passar bäst till en skolavslutning. Det är Louise som har på sig den vita klänningen på bilden, och jag tycker att den är finare i verkligheten om jag ska vara ärlig. Men det spelar ingen roll. Frågan jag vill ställa är ..
Vilken klänning tycker ni att jag ska ha på mig på tisdag? (bilderna är klickbara)



Nu ska jag återgå till mitt musiklyssnande. Jag har blivit beroende av tysk hiphop. Det är My's fel. Hah.

Kommentarer
Postat av: MyzZan

du älskar typ mig <3

2008-06-08 @ 18:55:10
URL: http://myandcrew.blogg.se/
Postat av: zara

jag vet att det är försent med klänningen men den svart vita 8D

2008-06-10 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0