well, come on lets play


Ursäkta mina långsmala onödiga små bilder. Men jag tycker att dom passar in, eller något. Klockan är snart två och jag gick precis ur sängen. Pappa väckte mig som vanligt, om än lite senare än vad han brukar. Bra det. Jag sover nämligen inte mycket alls på nätterna. Jag brukar sitta i fönstret och lyssna på musik och tänka alldeles för mycket. Inatt drömde jag en mardröm till på köpet. Den var jättehemsk och jag vågade inte somna om på ett bra tag. Dessvärre verkade det som att jag gjorde det iallafall, vilket är bra iochförsig. Äsch, ni fattar grejen? Idag spöregnar det ute, verkligen spöregnar! Jag ska på bio senare ikväll. Har blivit mycket bio på senaste tiden, men det finns inte så mycket annat att göra när vädret är kasst och nästan inga är hemma.

Apropå det jag skrev igår. Jag ringde Matilda som var på konserten i Paris igår, och hörde Leb die sekunde. Det var, det var, jag vet inte! Jag kan inte sätta ord på det. Jag behöver verkligen komma iväg och se dom i sommar. Tredje gången gillt. Fast jag har svårt att tro att någonting kan slå föregågna konserter jag varit på. Men men. Tack för att jag fick ringa iallafall. Och förlåt för ett rörigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

so cutie (=

2008-06-22 @ 21:18:20
URL: http://performance.blogg.se/
Postat av: michelle

dagbok <'3

jag gillar din blogg

2008-06-23 @ 00:06:33
URL: http://miffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0