you're a thousend miles away

Jag har en ny favoritplats. Eller ny och ny, jag har inte haft någon sådan tidigare. Platsen jag talar om, är mitt fönster, här hos pappa. Jag har spenderat en del tid där idag, eftersom min laptop inte riktigt har funkat som jag vill. Och tiden och även tankarna flyter iväg förvånansvärt fort när man sitter där, märkte jag. Synd att det inte är lite högre bara. Det vore mysigt. I vilket fall som helst kommer den platsen inte vara min så länge till. Vi flyttar den 11 juli. Eller vi och vi, pappa flyttar då. Till Lerum. Egentligen borde jag vara jätte entusiastisk med tanke på att huset han köpt är helt nybyggt och jag får i stort sett en hel övervåning med jättestor balkong osv, för mig själv. Dock finns det en hake. Det är inte bara pappa och vi som ska bo där. Utan även Lisa och hennes son Christopher. Om jag själv fick bestämma, skulle vi inte ha någonting med dom att göra överhuvudtaget. Finns dock inte så mycket att göra åt saken. Pappa tycker om henne, och det är väl huvudsaken, antar jag. Får väl se hur det blir när vi flyttar ihop. Jag och Christopher (min bror) kommer ju bara vara där varannan helg medans de övriga tre kommer bo tillsammans hela tiden. Kommer kännas lite grann som att vi hälsar på i deras hus, och inte alls som att även vi bor där. Whatever, får väl försöka göra det bästa av situationen som vanligt antar jag. Snart är det fotboll. Visst låter det konstigt att JAG pratar om fotboll, men .. konstigt nog är mitt intresse på topp. Ska snart ner och köpa en påse godis innan det börjar.

Kommentarer
Postat av: fluffy

har din pappa ny tjej? mysigt för sötisen!

haha ofta du bryr dig om fotboll? nörd!

2008-06-19 @ 00:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0