heal me, and take the pain away

Idag är det torsdag, vilket ni förhoppningsvis vet. Jag hade en skön dag i skolan, som bara gick ut på att titta på tråkiga engelskafilmer och ha betygsamtal. Sen slutade vi vid tolv. Åkte till Allum med mamma. Köpte två klänningar och skor till skolavslutningen. Tyckte om båda klänningarna, så det fick bli båda. Dock har jag nu bestämt vilken av dom jag ska ha. Kanske lägger in bild någon gång i tiden, om jag känner för det. Sedan träffade jag Louise och vi tog cykeln ner till sjön. Vi fotade, solade lite granna och badade. Det var faktiskt mitt första bad för i år, och jag blev chockad över hur varmt det var. Jag trodde att det skulle vara kallt, men man kunde vara i hur länge som helst utan att frysa. Skönt! Man blir lite glad, faktiskt. På tal om ingenting satt jag och pratade en del med Emelie igår. Vi pratade lite om gamla minnen och om hur sjukt snabbt tiden går. Hur mycket allting har förändrats på ett år var också ett hett samtalsämne. Det är nästan skrämmande. Ett år tillbaka i tiden, och allt var .. perfekt. Jag var hel inombords. Det var en bra tid, det var det. Även om jag för allting i världen inte skulle ta tillbaka mitt utseende jag hade då. Jag skäms! Som ni märker blev det trots allt ett dagsinlägg idag. Jag orkar inte bry mig särskilt mycket faktiskt. Jag tänker skriva då jag känner för det, även om det leder till inlägg ingen människa bryr sig om. Tack och hej.

Helgens, veckans och absolut dagens låt. Jag älskar den.


Kommentarer
Postat av: lolililja @bdb

Okej. Den här låten var så vacker att jag blev tårögd. jag ska läsa din blogg! :')

2008-05-29 @ 21:59:40
URL: http://lolililja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0