all those empty "i love you"

Jag funderar lite smått på att börja blogga här igen. Jag har under den här tiden skrivit i min privata blogg istället för här, av vissa anledningar. Det är lättare att öppna sig och skriva det man verkligen behöver få ur sig, när man vet att ingen annan läser. Dock har jag tänkt att kanske dra igång här igen. Göra en ny design, och radera tidigare inlägg. Börja om på nytt helt enkelt. Känsliga inlägg och inlägg jag inte vill att folk ska läsa kan jag skriva i min privata blogg, tänkte jag.

Så nu är frågan till er, hur ska jag göra - ska jag skriva i stort sett varje dag om allt från vad jag gör på dagarna till "viktigare grejer, eller ska jag skriva mer sällan och uppdatera då har jag har någonting "viktigare" (vad ska man kalla det?) att säga? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: christopher

Skriv om allting :)

Sen kan du ju förstärka dom viktigare sakerna?

2008-10-12 @ 13:07:30
URL: http://heartgrenade.blogg.se/
Postat av: MyzZan

2008-10-12 @ 20:56:33
Postat av: MyzZan

euh!

h1h1h1h1h1h

du vet vad jag tycker :*

2008-10-12 @ 20:56:48
Postat av: Christopher

svar: Jo, men man behöver ju inte skria precis sådana saker?

Kanske lite mera intressant.

Aja, ja vene.

2008-10-13 @ 16:13:55
URL: http://heartgrenadelogg.se
Postat av: Zara/Nä

jag tycker om att läsa din blogg så jag tkr du borde uppdater varje dag (:

2008-10-14 @ 17:03:41
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Anonym

personligen tycker jag inte om bloggar som uppdateras varje dag, det är för ytliga grejer som skrivs då, och man kan få en sådan stor press på sig själv att man verkligen måste skriva varje dag. så jag tycker du ska uppdatera mer sällan. men det är självklart upp till dig.

2008-10-16 @ 07:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0